Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Úroveň znalostí první pomoci u trenérů ledního hokeje
Bláha, Martin ; Majorová, Simona (vedoucí práce) ; Prokešová, Eva (oponent)
Název: Úroveň znalostí první pomoci u trenérů ledního hokeje Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce bylo zjistit úroveň znalostí trenérů ledního hokeje bez ohledu na úroveň trenérské licence. Dílčími cíli jsou, zda čas od uplynutí úspěšného absolvování trenérské licence ovlivňuje úroveň znalostí první pomoci u trenérů ledního hokeje a zda jsou vyšší znalosti první pomoci u trenérů ledního hokeje s vyšší trenérskou licencí. Metody: V mé práci byla použita metoda anonymního anketního šetření. Anketa se skládala ze dvou částí, kde první část obsahovala 9 obecných otázek, k trenérské činnosti, ze kterých jsem následně vyhodnocoval výsledky a odpovídal na výzkumné otázky. Druhá část anketního šetření obsahovala 18 otázek ze znalostí první pomoci. Výsledky: Na základě anketního šetření bylo zjištěno, že trenéři ledního hokeje nedisponují dostačujícími znalostmi v oblasti první pomoci. Z výsledků vyplynulo, že průměrná úspěšnost respondentů (38) činí pouhých 58,3 %. Dále bylo zjištěno, že doba od absolvování licence má negativní vliv na znalosti první pomoci trenérů ledního hokeje. Trenéři, kteří absolvovali studium trenérské licence nedávno (0-2 roky) prokázali lepší znalosti v této problematice než trenéři, kteří ukončili studium před dvěma a více lety. Nejlepší výsledky anketního šetření prokázali...
Role trenéra
Mrázek, Ondřej ; Buzek, Mario (vedoucí práce) ; Frýbort, Pavel (oponent)
Název: Role trenéra Cíle práce: Na základě pozorování trenérů při tréninkových jednotkách a utkáních určit jeho charakterové a trenérské vlastnosti a také popsat vhodnost pro vykonávání této profese. Cílem je porovnat všechny trenéry v týmu 1.FC Viktorie Přerov o.s. napříč kategoriemi, zjistit jejich klady a zápory a přiřadit je k vyhovujícím kategoriím. V poslední řadě ověřit, jestli na tyto trenérské a charakterové vlastnosti mají vliv zkušenosti a dosažená trenérská licence. Metody: Pozorování v praxi, popisná analýza, rozhovory s trenéry Výsledky: Práce nám dá poznatky, jaký vliv na provádění trenérské profese v určitých kategoriích mají vrozené charakterové vlastnosti, naučené trenérské dovednosti a s tím spojené získané trenérské licence. Dále ukáže, kdo je pro jakou kategorii v týmu 1.FC Viktorie Přerov tím nejvhodnějším typem trenéra a opačně, případně kdo co by měl ve své činnosti vylepšit. Klíčová slova: Trenér, charakter, typologie trenéra, osobnost trenéra, trenérská licence, trenérský styl, temperament
Analýza činností trenérů v házené ve vybrané oblasti
Humlová, Alena ; Tůma, Martin (vedoucí práce) ; Táborský, František (oponent)
5 ABSTRAKT Název: Analýza činností trenérů v házené ve vybrané oblasti Cíle: Cílem práce bylo zjistit, zda činnosti trenérů v házené u družstev v oddílech spadajících pod Oblastní severomoravský svaz házené (OSSH) odpovídají doporučením vydaným Českým svazem házené (ČSH). Metody: Pro celý výzkumný projekt byla zvolena empiricko - analytická metoda. Za nejvýhodnější vzhledem ke geograficky rozlehlému území jsme shledali metodu dotazování, kterou lze využít ke sběru dat jak v kvantitativním, tak i v kvalitativním výzkumu. Do sumarizačních tabulek a grafů byla zanesena všechna nashromážděná data. Při verifikaci hypotéz byla data vyhodnocena pomocí základních statistických metod aritmetický průměr, absolutní četnost a relativní četnost. Výsledky: Práce měla vyústit v případná doporučení pro vzdělávání trenérů v příslušném regionu. Podle výsledků výzkumu v této práci se doporučení pro vzdělávání trenérů nebudou vztahovat k apelu na pouhou účast, neboť, jak jsme zjistili, samotné absolvování vzdělávacích akcí problém není. Doporučení se budou vztahovat ke změně přístupu. Je potřeba změnit pasivní přístup v aktivní tak, abychom si odnesli kromě potvrzení o absolvování vzdělávací akce i nové teoretické vědomosti a praktické zkušenosti a snažili se je implementovat do naší trenérské praxe, což považujeme za...
Role trenéra
Mrázek, Ondřej ; Buzek, Mario (vedoucí práce) ; Frýbort, Pavel (oponent)
Název: Role trenéra Cíle práce: Na základě pozorování trenérů při tréninkových jednotkách a utkáních určit jeho charakterové a trenérské vlastnosti a také popsat vhodnost pro vykonávání této profese. Cílem je porovnat všechny trenéry v týmu 1.FC Viktorie Přerov o.s. napříč kategoriemi, zjistit jejich klady a zápory a přiřadit je k vyhovujícím kategoriím. V poslední řadě ověřit, jestli na tyto trenérské a charakterové vlastnosti mají vliv zkušenosti a dosažená trenérská licence. Metody: Pozorování v praxi, popisná analýza, rozhovory s trenéry Výsledky: Práce nám dá poznatky, jaký vliv na provádění trenérské profese v určitých kategoriích mají vrozené charakterové vlastnosti, naučené trenérské dovednosti a s tím spojené získané trenérské licence. Dále ukáže, kdo je pro jakou kategorii v týmu 1.FC Viktorie Přerov tím nejvhodnějším typem trenéra a opačně, případně kdo co by měl ve své činnosti vylepšit. Klíčová slova: Trenér, charakter, typologie trenéra, osobnost trenéra, trenérská licence, trenérský styl, temperament
Analýza činností trenérů v házené ve vybrané oblasti
Humlová, Alena ; Tůma, Martin (vedoucí práce) ; Táborský, František (oponent)
5 ABSTRAKT Název: Analýza činností trenérů v házené ve vybrané oblasti Cíle: Cílem práce bylo zjistit, zda činnosti trenérů v házené u družstev v oddílech spadajících pod Oblastní severomoravský svaz házené (OSSH) odpovídají doporučením vydaným Českým svazem házené (ČSH). Metody: Pro celý výzkumný projekt byla zvolena empiricko - analytická metoda. Za nejvýhodnější vzhledem ke geograficky rozlehlému území jsme shledali metodu dotazování, kterou lze využít ke sběru dat jak v kvantitativním, tak i v kvalitativním výzkumu. Do sumarizačních tabulek a grafů byla zanesena všechna nashromážděná data. Při verifikaci hypotéz byla data vyhodnocena pomocí základních statistických metod aritmetický průměr, absolutní četnost a relativní četnost. Výsledky: Práce měla vyústit v případná doporučení pro vzdělávání trenérů v příslušném regionu. Podle výsledků výzkumu v této práci se doporučení pro vzdělávání trenérů nebudou vztahovat k apelu na pouhou účast, neboť, jak jsme zjistili, samotné absolvování vzdělávacích akcí problém není. Doporučení se budou vztahovat ke změně přístupu. Je potřeba změnit pasivní přístup v aktivní tak, abychom si odnesli kromě potvrzení o absolvování vzdělávací akce i nové teoretické vědomosti a praktické zkušenosti a snažili se je implementovat do naší trenérské praxe, což považujeme za...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.